Český sen
Tvůrci dokumentu vzbudili mimořádný zájem veřejnosti již při samotné realizaci průzkumu aspektů české konzumní společnosti. Když 31. května 2003 otevřeli před nedočkavými tisícovkami zákazníků na zelené louce fiktivní hypermarket Český sen, který ovšem tvořilo pouze namalované průčelí, rozpoutali tím ostrou diskusi mezi novináři i politiky. Jejich originální film pak metodou postupného seznamování se všemi etapami reklamních kampaní nahlíží fenomén doby, jímž je trávení volného času celých rodin nakupováním ve velkých obchodech.Základní informace
Režisér: Filip Remunda, Vít Klusák
Originální název: Český sen
Země původu: Česká republika
Rok výroby: 2004
Stopáž: 87 min. 0 sec.
Barva: Barevný
Jazyk: čeština
Jazyk titulků: Bez titulků
Střih: Zdeněk Marek
Zvuk: Michal Gábor, David Hýsek