Neuromarketing: Občané pod vlivem
1 mozek 2 prodej zboží 3 jak přesvědčit spotřebitele 4 neúprosná dobyvačnost konzumní společnosti 5 od psychologie chování k neurovědě 6 když průzkum trhu nestačí, nastupuje neuromarketing 7 jak ochránit svobody občanů před sofistikovanou reklamou 8 vědci, kteří pomáhají firmám rozkrýt funkce lidského mozku 9 analýza procesů v mozku rozkrývající chování spotřebitele i voliče 10 sporná etika reklamy, využívající techniky vzešlé z poznání podvědomých procesů Výrobci a obchodníci se stále více obracejí k vědě s cílem dotknout se zákazníkova podvědomí a pomocí technik, jako je magnetická rezonance, předjímat úspěšnost svých nabízených produktů.Základní informace
Režisér: Laurence Serfaty
Originální název: Neuromarketing, des citoyens sous influence?
Země původu: Francie
Rok výroby: 2009
Stopáž: 52 min. 0 sec.
Barva: Barevný
Jazyk: angličtina
Jazyk titulků: Bez titulků
Producent: Gabriel Turkieh
Střih: Cédric Delport
Zvuk: Florent Villereau
Hudba: Mathieu Baillot