15.02. Reklama jako nástroj, média jako prostředek

Během přednášky se lektor Šimon Bauer zaměří na vliv reklamy a nástroje, které používá.
Posluchači se dozví mnoho zajímavých informací o marketingových strategiích a možnostech využívání audiovizuálního média jako nástroje manipulace.

K demonstraci konkrétních způsobů a praktik, kterými obchodníci ovlivňují veřejnost, nám poslouží i po třinácti letech stále aktuální dokument Filipa Remundy a Víta Klusáka - Český sen (2004). Snímek velmi zdařile zobrazuje možnosti práce s realitou a fikcí a současně vysvětluje základní pojmy související s probíranou problematikou. 

Jaké jsou marketingové strategie obchodníků?
Které prostředky používají k manipulování širokou veřejností? 
Do jaké míry je možné a legální s lidmi ve jménu reklamy manipulovat?

 

Vzdělávací lekce jsou v případě nenaplněné kapacity sálu přístupné široké veřejnosti. 

 

Těšíme se na Vás!

ROZVRH LEKCÍ

lekce jsou obsahově totožné

10:00 - 12:15

12:30 - 14:30

VSTUPNÉ

studenti - 30 Kč

senioři - 35 Kč

veřejnost - 45 Kč



zpět na výpis

Realizováno za podpory:                                                                                                                                 
                   

 

 Dále spolupracujeme s: