03.12. Reklama jako nástroj, média jako prostředek
Během přednášky se lektor Šimon Bauer zaměří na vliv reklamy a nástroje, které používá.
Posluchači se dozví mnoho zajímavých informací o marketingových strategiích a možnostech využívání audiovizuálního média jako nástroje manipulace.
K demonstraci konkrétních způsobů a praktik, kterými obchodníci ovlivňují veřejnost, nám poslouží i po třinácti letech stále aktuální dokument Filipa Remundy a Víta Klusáka - Český sen (2004). Snímek velmi zdařile zobrazuje možnosti práce s realitou a fikcí a současně vysvětluje základní pojmy související s probíranou problematikou.
Jaké jsou marketingové strategie obchodníků?
Které prostředky používají k manipulování širokou veřejností?
Do jaké míry je možné a legální s lidmi ve jménu reklamy manipulovat?
Vzdělávací lekce jsou v případě nenaplněné kapacity sálu přístupné široké veřejnosti.
Těšíme se na Vás!
VSTUPNÉ
studenti - 35 Kč
senioři - 35 Kč
veřejnost - 45 Kč
zpět na výpis