07.12. Reklama jako nástroj, média jako prostředek

11:00 - 12:30

Tato jednorázová lekce se zabývá nástroji reklamy a jejím vlivem. Důkladně se věnuje fenoménu marketingu a PR.
Na základě stále velmi aktuálního dokumentu Víta Klusáka a Filipa Remundy Český sen (2004) si demonstrujeme konkrétní způsoby a praktiky, kterými obchodníci ovlivňují širokou veřejnost.

Jaké jsou marketingové strategie obchodníků?
Které prostředky používají k manipulování širokou veřejností? 
Do jaké míry je možné a legální s lidmi ve jménu reklamy manipulovat?
Co může přinést prozření z pastí marketingu?

 

Vzdělávací lekce jsou v případě nenaplněné kapacity sálu přístupné široké veřejnosti.

 

Těšíme se na Vás!

 

VSTUPNÉ:

studenti - 25 Kč

senioři - 30 Kč

veřejnost - 40 Kč



zpět na výpis

Realizováno za podpory:                                                                                                                                 
                                  

 

 Dále spolupracujeme s: