29.09. Reklama jako nástroj, média jako prostředek

9:30 - 12:00

Během našeho setkání se zaměříme na vliv a nástroje reklamy.
Dozvíme se mnoho zajímavých informací o marketingových strategiích a možnostech využívání audiovizuálního média jako nástroje manipulace. Neopomeneme ani fenomén PR.

K demonstraci konkrétních způsobů a praktik, kterými obchodníci ovlivňují veřejnost, nám poslouží nadčasový dokument Filipa Remundy a Víta Klusáka - Český sen (2004). Snímek velmi zdařile zobrazuje možnosti práce s realitou a fikcí a současně vysvětluje základní pojmy související s probíranou problematikou. 

Vzdělávací lekce jsou v případě nenaplněné kapacity sálu přístupné široké veřejnosti.

 

Těšíme se na Vás!

 

VSTUPNÉ:

studenti - 25 Kč

senioři - 30 Kč

veřejnost - 40 Kč



zpět na výpis

Realizováno za podpory:                                                                                                                                 
                                  

 

 Dále spolupracujeme s: