16.04. Reklama jako nástroj, média jako prostředek

Přednášku zaměřenou na vliv a následky reklamy doprovodí projekce snímku Český sen (2004), který tematicky vhodně přispěje k praktickému pochopení probírané společensko-kulturní oblasti. Tento dokument totiž dokáže velmi účinně demonstrovat způsob práce s realitou a fikcí, zároveň si vysvětlit základní pojmy související s danou problematikou. Zodpovíme si také několik zásadních otázek jako například Do jaké míry je možné a legální s lidmi ve jménu reklamy manipulovat? Co a kdy může přinést prozření z pastí marketingu? Proč si tvůrci snímku zvolili právě tuto cestu?...

 

Český sen (2004) je kontroverzní český dokument vytvořený ve spolupráci autorské dvojice Vít Klusák a Filip Remunda stále budí pozornost. Snímek o hranicích fikce a reality v přímém kontextu s myšlením určitého vzorku dnešní společnosti je samotnými tvůrci označován za první českou filmovou reality show a posbíral řadu ocenění po celém světě.

 



zpět na výpis

Realizováno za podpory:                                                                                                                                 
                   

 

 Dále spolupracujeme s: