Neuromarketing: Občané pod vlivem

Režie: Laurence Serfaty
Originální název: Neuromarketing, des citoyens sous influence?
Země původu: Francie
Rok výroby: 2009
Stopáž: 52 min.
Barva: Barevný
Jazyk: angličtina
Jazyk titulků: Bez titulků

Produkce: Gabriel Turkieh
Scénář: Delphine Vailly
Kamera: Etienne Barrere
Střih: Cédric Delport
Zvuk: Florent Villereau
Hudba: Mathieu Baillot

1 mozek 2 prodej zboží 3 jak přesvědčit spotřebitele 4 neúprosná dobyvačnost konzumní společnosti 5 od psychologie chování k neurovědě 6 když průzkum trhu nestačí, nastupuje neuromarketing 7 jak ochránit svobody občanů před sofistikovanou reklamou 8 vědci, kteří pomáhají firmám rozkrýt funkce lidského mozku 9 analýza procesů v mozku rozkrývající chování spotřebitele i voliče 10 sporná etika reklamy, využívající techniky vzešlé z poznání podvědomých procesů Výrobci a obchodníci se stále více obracejí k vědě s cílem dotknout se zákazníkova podvědomí a pomocí technik, jako je magnetická rezonance, předjímat úspěšnost svých nabízených produktů.


Neuromarketing: Občané pod vlivem

Reference

Mezinárodní festival dokumentárních filmůUvedeno na MFDF Ji.hlava 2010 v sekci Economystics


Rezervace:
Film je ke zhlédnutí v prezenční videotéce CDF v Jihlavě. K rezervování místa ve videotéce je třeba být přihlášen, pokud nemáte uživatelský účet, je třeba se registrovat.
Filmy podle abecedy
...ABCČDĎEFGHCHIÍJKLMNOPRŘSŠTUÚVWYZŽ

Realizováno za podpory:                                                                                                                                 
                              

 

 Dále spolupracujeme s: