29.04. Reklama jako nástroj, média jako prostředek

Během přednášky se lektor Šimon Bauer zaměří na vliv reklamy a nástroje, které používá.
Posluchači se dozví mnoho zajímavých informací o marketingových strategiích a možnostech využívání audiovizuálního média jako nástroje manipulace.

K demonstraci konkrétních způsobů a praktik, kterými obchodníci ovlivňují veřejnost, nám poslouží i po třinácti letech stále aktuální dokument Filipa Remundy a Víta Klusáka - Český sen (2004). Snímek velmi zdařile zobrazuje možnosti práce s realitou a fikcí a současně vysvětluje základní pojmy související s probíranou problematikou. 

Jaké jsou marketingové strategie obchodníků?
Které prostředky používají k manipulování širokou veřejností? 
Do jaké míry je možné a legální s lidmi ve jménu reklamy manipulovat?

 

Vzdělávací lekce jsou v případě nenaplněné kapacity sálu přístupné široké veřejnosti. 

 

Těšíme se na Vás!

VSTUPNÉ

studenti - 35 Kč

senioři - 35 Kč

veřejnost - 45 Kč



Dates:
9:30–12:00free places: 50make a reservation for :




Would you like to provide us additional information?
Please use the comment field.


back to list

Supported by:                                                                                                                                 
                    
                                          

In Cooperation with: